Dodano: 9 czerwca 2024

Po raz kolejny, 8 czerwca 2024r., wzięliśmy udział w Powiatowym Rajdzie Górskim.  Start rajdu znajdował się w Bystrej, przy Zajeździe pod Źródłem. Pod opieką przewodników z oddziału PTTK „Podbeskidzie”     w Bielsku-Białej wyruszyliśmy czerwonym szlakiem i dotarliśmy na szczyt Lanckorony – 751 m n.p.m. Następnie dotarliśmy pod szczyt Magury – 1016m n.p.m.,  gdzie zatrzymaliśmy się przy ruinach kąpieliska – pozostałości basenu wybudowanego tuż przed wybuchem II wojny światowej w 1936 r.  Dodatkowo z tego miejsca podziwialiśmy piękne widoki na Bielsko-Białą, Beskid Mały oraz jezioro Żywieckie.  Meta rajdu znajdowała się w Chacie na Groniu. Po zameldowaniu się zjedliśmy pyszne kiełbaski i mieliśmy czas na odpoczynek. Nasza koleżanka Alicja wzięła udział w prezentacji wokalnej, wykonując pięknie utwór „Czereśniczki”. A kolega Wiktor – w konkursie wiedzy o powiecie bielskim – zdobywając w kategorii klas  4-8, trzecie miejsce. Oboje otrzymali upominki.

Trasa rajdu nie należała do najłatwiejszych, ale nawzajem wspieraliśmy się i motywowali do pokonywania swoich słabości. To była udana wyprawa. Dziękujemy organizatorom, naszym rodzicom i opiekunom!