Dodano: 30 grudnia 2018

Tegoroczną działalność UKS „Millenium” zakończyła wycieczka do Zakopanego, która odbyła się 26.06.18 r. Wzięło w niej udział 37 uczniów, którzy zasłużyli się dla naszego klubu wieloma sukcesami sportowymi, a także opiekunowie (nauczyciele i rodzice).

Wtorkowa pogoda nie rozpieszczała nas zbytnio i Wielką Krokiew podziwialiśmy w deszczowej aurze. Także początkową część trasy do Doliny Strążyskiej, położonej pomiędzy Doliną ku Dziurze a Doliną za Bramką, odbywaliśmy w strugach deszczu. Potem było już tylko lepiej, opady ustały i mogliśmy spokojnie podziwiać widoki rozpościerające się w Tatrzańskim Parku Narodowym. Doszliśmy pod sam szczyt Giewontu i wodospad Siklawica, którego wysokość, jak się dowiedzieliśmy, wynosi 23 m. Wiedzę o tradycji, kulturze i walorach przyrodniczych tego miejsca przekazywał nam przewodnik tatrzański pan Wawrzyniec Gąsienica – Mracielnik.

Z doliny przeszliśmy do centrum Zakopanego, na Krupówki, gdzie odpoczęliśmy i posililiśmy się po wędrówce. Odbyliśmy też wspólny spacer po mieście, a potem cali i zdrowi, zaopatrzeni w oscypki, wróciliśmy do naszych pięknych Beskidów.