Dodano: 2 października 2014

20 września: wycieczka górska Porąbka – Kocierz – Żar – Porąbka Kozubnik

W sobotę 4 pażdziernika  wyruszyliśmy wczesnym rankiem na XIII Powiatowy Jesienny Rajd „Brązowego Liścia”. Grupa nasza liczyła 18 uczniów pod silnym przewodnictwem pani Mirelli Jury i pani Halinki Nowak. Ok godz. 9 wraz z przewodnikiem PTTK, innymi szkołami udaliśmy się z parkingu w Wapienicy w górską wędrówkę. Trasa nie była łatwa a strome podejścia dawały nam się  nieźle we znaki. Wszyscy bardzo się wspieraliśmy a starszy pomagał młodszemu. Tak po dwóch godzinach dotarliśmy przez przełęcz Przykra do schroniska na Błatniej. Nieopodal na Ranczo znajdowała się meta Rajdu. Tam skosztowaliśmy przepysznego kapuśniaczku i każdy z nas mógł wziąć udział w różnych konkursach. Dziewczynki śpiewały piosenki, a chłopcy grali w rzutki. Maks z kl.2b zdobył w tej konkurencji II miejsce i wygrał plecak. Po południu byliśmy już w domu i każdy z nas szybko zapomniał o bolących nogach. Wędrować po górach to fajna rzecz.