Dodano: 1 maja 2018
logoukszm

logoukszmW sobotę 28.04.2018 r. rozpoczęliśmy sezon turystyczny w naszej sekcji UKS „Mllenium.” Na rozgrzewkę postanowiliśmy powtórnie zdobyć szczyt Magurki , położony na wysokości 909m.n.p.m. Naszym przewodnikiem była pani Ola Droździk wraz ze swoimi pieskami: Czajką, Pumą i Myszą. Obecność czworonogów w zespole sprawiała, że szło się nam bardzo raźno. W trakcie wędrówki pani Ola zaprezentowała umiejętności piesków, które szukały naszych kolegów ukrytych w lesie. Chociaż niektórym z nas buty otarły pięty w dobrym tempie dotarliśmy do schroniska na Magurce. Zadowoleni kupiliśmy pamiątki, podbiliśmy książeczki turystyczne, obejrzeliśmy też piękną panoramę gór Beskidu Małego i Śląskiego. Droga powrotna minęła nam bardzo szybko i nie wiadomo kiedy znaleźliśmy się w miejscu wyjścia. Zweryfikowaliśmy książeczki turystyki pieszej, w których przybyło nam 11 punktów do zdobycia odznaki „Małego Wędrowniczka”, a niektórym następnego stopnia – „Wytrwałego Wędrowniczka”.