Dodano: 21 października 2024

W ramach CodeWeek 2024 dzieci klas 1-3 uczestniczyły w różnorodnych aktywnościach rozwijających umiejętności i wspierających relacje. Na początku uczniowie odczytywali kody prowadzące do bohaterek, zastanawiając się nad ich emocjami i wydarzeniami, które mogły je wywołać, a także stworzyli kod „poprawy nastroju”.
W kolejnej zabawie odkodowywali obrazki, które utworzyły napis CODEWEEK, ucząc się współpracy i dzielenia zadań. Podczas gry planszowej doświadczyli zarówno zwycięstw, jak i porażek, ucząc się zasad fair play. W następnej aktywności dzieci uratowały kosmiczne rakiety, wymagając spostrzegawczości i współpracy.
Podczas burzy mózgów uczniowie ułożyli CodeWeek’owe sudoku, ćwicząc logiczne myślenie. Następnie budowali wieżę z kubków według ukrytych wzorów, które były widoczne tylko po podświetleniu kartki. W zabawie z pułapkami uczestnicy omijali przeszkody na macie, wykorzystując robota Photon.
Na zakończenie stworzyli plakat, aby zachęcić rówieśników do uczestnictwa w CodeWeek, rozwijając umiejętności współpracy i komunikacji. Dzięki tym aktywnościom dzieci nauczyły się dzielić wiedzą i doświadczeniem z innymi.

Fotogaleria